"The Night Gardener" Terry Fan & Eric Fan

23:00

zdjęcie pochodzi stąd
Rozpoczynam nowy cykl - książki, które bardzo chciałabym mieć, ale niestety znam je tylko z sieci, ponieważ nie wyszły na polskim rynku. Ze względu na ograniczone fundusze zakupy na amazonach i innych zagramanicznych sklepach odkładam na razie do sfery marzeń i wracam do bardziej przyziemnych - jak zakup wiosennych butów dla dzieci i rachunek za gaz.
           ...czytaj dalej

Zakochałam się w tej książce... Opowieść wydaje się fascynująca, choć nie znam jej całej, wnioskuję na podstawie tych kilku zdjęć. Już w dzieciństwie krzaki i drzewa przystrzyżone w jakieś dziwne kształty budziły mój szczery zachwyt. Oczywiście nie mam na myśli tych kulistych czy stożkowych, tylko zwierzaki właśnie. Jak to zrobić, żeby kształt się trzymał, żeby zwierzak miał wszystkie elementy, żeby w trakcie łapy nie odpadły? Nie taka to prosta sprawa. Chyba, że jest się ilustratorem książek. Można to po prostu narysować. Nad książką pracowali bracia - Terry i Eric Fan. Poszperałam trochę w sieciach i znalazłam

W galerii society6 Terrego można kupić wydruki, genialny moim zdaniem pomysł z ilustracjami przedstawiającymi park z dinozaurem i innymi zwierzakami - ukazuje tę samą scenę o różnych porach roku - mamy jesienne pożółkłe liście, zimowe drzewa bez liści zupełnie...

Wszystkie poniższe zdjęcia pochodzą z tego bloga.









You Might Also Like

0 komentarze